time and date

Sunday, December 16, 2018

THE BEST PLACE / FOOD -PENANG

 

For the First time aku makan buah berangan. Rasanya manis2 dan lebih kurang mcm kacang kuda. Tapi lagi sedapp. Dimasak dengan pasir. Aku ingat arang, bila ditanya. Uncle tu ckp “ni pasiaq bukan arang” . Nasi kandar jgn ckp la,  mmg terbaik lah dekat penang!! Next, masjid dekat sana ialah, Masjid Keling. Mmg besar , dan suasana sangat sejuk. Yang menarik ialah, khutbah dlm bahasa tamil. Aku khusyuk sgt sampai terlelap. Then, siapa je tak  dekat penang mmg banyak atreet art yg menarik. Temple kt sana jugak besar dan kita dapat tahu mcm mana  tuhan agama lain. Last but not least, pesta penang. Mmg terbaik game kt sana!! Semua aku main! Banyak jugak duit habiss. Tapi puas hati! Sekian itu saja dari aku. Jumpa lagi!

PENULIS HANDSOME -MUHAMMAD AMIRUL BIN JUNAIDI / 17-12-2018 / 11:59AM

1 comment:

NETFLIX’S HISTORY

Netflix, Inc.  is an American  media-services provider  headquartered in  Los Gatos, California , founded in 1997 by  Reed Hastings and  Ma...